Wizytownik - baza projektantów i przedsiębiorców

Wizytownik - baza projektantów i przedsiębiorców

Wizytownik to jedyna taka baza, w której swoje portfolio i katalog produktów mogą zaprezentować zarówno projektanci, jak i firmy inwestujące w design. Założenie wizytówki trwa tylko chwilę, korzyści są długofalowe.

Wizytownik to baza projektantów i firm, które inwestują w design  - bezpłatna, dostępna na portalu WBZ, bez konieczności logowania.  Korzyści z założenia wizytówki to m.in. prezentacja portfolio, bezpłatna reklama produktów firmy, łatwe nawiązanie kontaktu z projektantem lub przedsiębiorcą, wygodna wyszukiwarka, która pomoże znaleźć właściwego partnera do biznesu.

Baza Wizytownika cały czas rośnie, dziś to ponad 300 wizytówek profesjonalistów. Swoje profile posiadają m.in. projektanci aplikacji, środków transportu, maszyn przemysłowych, mebli, grafiki użytkowej i sprzętu medycznego - wśród nich zdobywcy polskich i zagranicznych nagród w dziedzinie wzornictwa. W drugiej bazie znajdziemy wizytówki zarówno  mikroprzedsiębiorców, jak i dużych firm o uznanej renomie na polskim i globalnym rynku - producentów mebli, oświetlenia, ceramiki, akcesoriów dla dzieci i sprzętu RTV i AGD.

Każda wizytówka to m.in. kontakt, galeria projektów i produktów wdrożonych na rynek, informacje o nagrodach i dotychczasowych klientach.

Projektancie, prowadzisz studio projektowe i poszukujesz nowych klientów? Szukasz sposobu dotarcia do producentów, chcesz zaprezentować swoje projekty -  te które odniosły sukces oraz te, które chciałbyś wdrożyć do produkcji? Załóż swoją wizytówkę w bazie projektantów w Wizytowniku.

Przedsiębiorco, chcesz pokazać to, co przyniosło ci rynkowy sukces, masz pomysły na nowe przedsięwzięcia? Zaprezentuj się w Wizytowniku. Poszukujesz projektanta środków transportu lub design managera? Skorzystaj z wygodnej wyszukiwarki i znajdź projektanta, z którym zrealizujesz swoje plany.

 

Na przełomie 2014 i 2015 roku Polska Agencja Rozwoju Przemysłu opublikowała raport pt. "Diagnoza stanu designu w Polsce". Badanie przeprowadzone na grupie 281 osób: 239 projektantów i 54 design managerów dostarczyło wielu cennych informacji dotyczących współpracy projektantów i przedsiębiorców. Dowiadujemy się m.in., że dominującą formą pozyskiwania nowych klientów i zleceniodawców jest korzystanie z "własnych kontaktów", "z polecenia" lub "inicjatywy samego klienta". Jedynie co piąty badany wskazał, że aktywnie szuka zleceń. Jednocześnie aż co piąty badany nie posiada swojego portfolio.

Dla tych projektantów i przedsiębiorców, którzy nie mają własnej strony internetowej, a chcieliby dotrzeć ze swoimi projektami do branży, profil w profesjonalnej bazie projektantów i przedsiębiorców to dobra alternatywa.